måndag 8 april 2013

När det lyxas

Så underbart ljuvligt det är när allting flyter på. Det bara rullar som det ska, inget gnissel, inget strejkande i maskineriet. Underbart! 

Riktigt så har det inte varit i dag. Den gamla bloggen har totalstrejkat, i alla fall när det gäller sidobanners som ska rulla bilder. För att få alla nöjda och glada, inte minst mig själv, så var ett uppbrott nödvändigt. Bara att packa ihop och byta boning. Nu kör vi här, här där det fungerar och där bannern rullar bilderna som den ska. 

Jag gjorde ett riktigt superryck i morse när det gäller den kommande flytten. Ringde massor av samtal, satt i oändliga telefonköer, hade rätt papper i handen vid rätt tillfälle och vara alldeles sådär "carolig" i telefonen för att allting skulle gå så smärtfritt och smidigt som möjligt. Det blev en hel del att bocka av i att-göra-listan. Härligt! 

För att belöna mig själv så slog jag till på en ny stekpanna i dag. Woop woop! En del vet verkligen hur man rullar slantar på lyxigaste sätt, hahaha! Men jag blev nöjd och glad och det är ju huvudsaken. Yes, jag är enkel och billig i drift, helt klart. Jag kan bli alldeles salig över en sådan där fin disktrasa som är stickad eller härliga doftkulor till dammsugaren. Lyckos den man som slår till på den här donnan!



Bild lånad från www.ica.se




Den här skönheten blev det, all the way från Ica, baby!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett avtryck innan du går...